در هرکجای دنیا اگر از کسی بخواهید کشور امارات را توصیف کند احتمالا آن را با آسمانخراش‌های مرتفع، تکنولوژی‌های نوظهور، تفریحات هیجان‌انگیز و خیابان‌های مملو از خودرو‌های گران‌قیمت و شیخ‌های متمول سوار بر آن‌ها بیان خواهد کرد. بواسطه همین جذابیت‌ها امروزه امارات به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل شده که تعطیلات خود را در سواحل زیبا و اقامتگاه‌های لوکس آن سپری می‌کنند. همین موضوع سبب شده تعداد زیادی رستوران با انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، لبنانی، هندی، ایرانی، فرانسوی و هر غذایی که فکرش را بکنید در این کشور در حال توسعه افتتاح شوند. در این نوشتار قصد داریم به چهار شهر بزرگ این کشور یعنی دبی، ابوظبی، شارجه و العین سفر کنیم و با بهترین رستوران های امارات آشنا شویم. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

بیلیونیر منشن دبی Billionaire Mansion Dubai

تجربه غذا خوردن در این رستوران تازه تاسیس که توسط رئیس اسبق فرمول یک فلاویو بریاتوره اداره می‌شود بیشتر به سفری هیجان‌انگیز شباهت دارد. کارکنان شیک‌پوش رستوران با نظمی حیرت‌انگیز در هر گوشه این مجموعه لوکس که در برج تاج واقع شده فعالیت می‌کنند. معمولا بعد از ساعت ۹ شب رستوران پر از مشتری می‌شود و همزمان با صرف شام اجراهایی مانند رقص با روبان ابریشمی و آوازهای پرشور جاز برای حاضرین اجرا می‌گردد. منو بیلیونیر منشن به دو بخش غذاهای ژاپنی و غذاهای ایتالیایی تقسیم شده است. بشقاب‌های غذای رستوران مثل ماهی تن تارتار با سس ترافل سفید و یا ماهی دریایی پخته شده در نمک، معمولا انتظار شما را به بهترین نحو برآورده می‌کنند.

غذاهای سفارش داده شده در ساعات پایانی شب را کارکنان فشفشه به دست و یا کارکنان هاوربرد سوار که بالماسکه به صورتشان دارند بروی میزتان خواهند آورد که هیجان خوردن خوراکی‌ها را دوچندان خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم حتما غذای میگو و واسابیهمراه با سس سالسای انبه و پشن فروت رستوران را امتحان کنید. این غذای کم چرب و پرنمک، شیرین و برشته از پنج میگوی بزرگ تشکیل شده و ۴۰ دلار قیمت دارد. البته در منوی بیلیونیر منشن می‌توان غذاهای گران‌قیمتی مانند خاویار بلوگا وولژنکا را نیز پیدا کرد که ۶۴۰ دلار برایتان آب می‌خورد. در نهایت باید گفت غذا خوردن در این مجموعه بی‌نظیر و لوکس تجربه‌ای تکرار نشدنی و مطمئنا لذیذ خواهد بود. بیلیونیر منشن که یکی از بهترین رستوران های امارات است، در هتل تاج شهر دبی در بلوار برج خلیفه قرار ادامه مطلب.


مجله‌ی گردشگری رستوران ,غذاهای ,منشن ,امارات ,بیلیونیر ,کارکنان ,بیلیونیر منشن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ayasir.loxblog.com انجام پروژه های ژنتیک -انجام پروژه های pso -انجام پروژه های انتخاب رشته آرمان - entekhab reshte daneshgah azad سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب صنعتی پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه معمولان